dimecres, 26 de gener del 2011

Sí, volem

Sí, una mica de bogeria hi ha en tot allò plegat. Casar-nos? Jo que sempre he dit que no em casaria, no se’m va ocórrer res més que dir-ho per Reis: ens casem?

Com que sou alguns que ho sabeu, m’heu demanat que escrigui com van els preparatius. Doncs bé, primer de tot, no tenim data, ni lloc, ni vestit, ni res de res. Així que no patiu, que us avisarem amb temps perquè us agendeu. Sabem que si només volem convidar família, serem un centenar, comptant pel cap baix.

I hem pensat que primer hauríem de buscar un lloc i jo vull fer-ho envoltada de vinyes. I aquí estem, buscant llocs amb vinyes i per la zona. Us explico que ahir vam estar a una masia de la Bisbal (ja us en parlaré més endavant perquè ens va encantar: és molt acollidora i no és excessivament cara), però no és allò que busquem. Tot i que no l’escollirem, la propietària –la Cristina- ens va parlar d’altres llocs i de restaurants que estaven molt bé. Jo insisteixo que volem alguna cosa més personalitzada i no sé si acabaré de plasmar allò que vull amb allò que ens ofereixen.

(Nota: m’hi expresso en una primera persona perquè el Niko, en principi, s’hi adapta als suggeriments de la núvia que tot ho apunta i que tot ho pregunta)

2 comentaris:

  1. Felicitats i enhorabona per la idea. uf. aixo de les bodes dona per fer llibres. heu de fer el que més us agradi als dos.

    ResponElimina
  2. Gràcies, Miquel. A veure com ho quadrem tot plegat

    ResponElimina