dijous, 10 de juny del 2010

De llibres.No m'agrada (I)

- No m'agrada que algú pregunti quina és la última novel·la que s'han llegit i la resposta sigui NS/NC.
- No m'agrada la gent que decideix si llegirà un llibre o no per les pàgines que té
- No em refio de la gent que no té llibres a la saleta d'estar o al menjador de casa seva.
- No m'agrada que hi hagi errades als llibres
- No m'agrada la gent que maltracta, llença o estripa els llibres
- No m'agrada que els pares no llegeixin contes als seus fills
- No m'agrada que tinguem un índex tan baix de lectura
- No m'agrada que la gent marqui el punt de la lectura doblegant les pàgines
- No m'agraden els llibres amb el paginat a dalt, centrat
- Malfio dels llibres precedits de grans crítiques
- No m'agrada la gent que llegeix la última pàgina del llibre per saber com acaba la història

PERÒ

- M'agrada la gent que col·lecciona punts de llibre de tot tipus i de totes formes i colors
- M'agrada que els nens s'iniciïn a la lectura amb novel·les d'aventures
- M'agrada la gent que comença dos o tres novel·les a la vegada i és capaç de llegir-les totes
- M'agrada que em regalin un llibre
- M'agrada l'olor d'un llibre que està acabat d'editar
- M'agrada que la gent llegeixi les novel·les en l'idioma original
- M'agrada la gent que espera una segona part del llibre
- M'agrada la gent que prefereix llegir el llibre a mirar la versió cinematogràfica
- M'agrada la gent que comença una novel·la i l'acaba el mateix dia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada