divendres, 11 de juny del 2010

De llibres. M'agrada (I)



M'agrada:
- que la gent respecti el lloc que ocupen els llibres a casa meva. No val tocar-los tots!
- posar els llibres a les prestatgeries sense seguir un ordre documental ni de biblioteconomia, que per això hi ha les biblioteques
- agrupar els llibres per autor
- emportar-me els llibres que llegeixo a tot arreu, a dins de la bossa
- el meu racó de lectura. A l'hivern: un bon sofà, una manteta, una làmpada i una bona novel·la.
- encarregar llibres als meus amics de "La Tramontana" i tenir-los al dia següent, a primera hora del matí
- entrar a una bona llibreria i no saber quan de temps passaré allà
- el caliu de les seccions de literatura infantil
- trobar el llibre adient per a cada persona
- mirar la bibliografia d'un autor del que no he llegit mai res
- rellegir novel·les que m'han marcat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada